Genel
Ziraat Katılım İnternet Şubesine hangi adreslerden ulaşabilirim?
Mevcut ürün ve hesaplarım, İnternet Şubesinde otomatik olarak tanımlanır mı?
Ürün ve hesaplarınızı, hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesinden tanımlatmanız gerekmektedir. İnternet Şubesinden açacağınız hesaplar, otomatik tanımlanacaktır
Başvuru İşlemleri
İnternet Şubesine nasıl başvurabilirim?
Hesabınızın bulunduğu bir Şubemizden başvurabilirsiniz.
Şube aracılığı ile yapacağınız başvuru işlemlerinde, başvuru tamamlandıktan sonra şubemizden müşteri numaranız teslim edilecektir. Başvurunuz onaylandıktan sonra İnternet Şubesi şifreniz, cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.
Şifre
İnternet şubesi şifremi unuttum veya şifrem bloke oldu, ne yapabilirim?
İnternet Şubesi giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız, giriş sayfamızdaki Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak da yeni şifre oluşturabilirsiniz.
Güvenlik
İnternet Şubesinde güvenliğim için nelere dikkat etmeliyim?
- Ziraat Katılım İnternet Şubesine; www.ziraatkatilim.com.tr, www.ziraatkatilim.com adreslerinden İnternet Şubesi girişini tıklayarak ulaşabilirsiniz.
- Ortak kullanıma açık olan internet kafe gibi yerlerdeki bilgisayarlardan İnternet Şubesine giriş yapmayınız.
- Yalnızca lisanslı işletim sistemi kullanınız ve web tarayıcınızı güncel tutunuz. Zararlı yazılımlar, güncelliğini kaybetmiş işletim sistemi ve tarayıcılardaki güvenlik açıklarını kullanırlar.
- İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, bilgisayarınızdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.
- Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Bilgisayarınızda periyodik olarak virüs taraması yapınız.
- Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilere karşı dikkatli olunuz.
- İşlemlerinizi tamamlayınca, İnternet Şubesini terk etmek için mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.
- Tanıdığınız kişiler olsa bile, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak İnternet Şubemize erişmeyi denemeyiniz.
- Müşteri numaranız, şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
- Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dâhil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
- Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb) olmamasına özen gösteriniz.
- Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.
- E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
- Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
- Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.
- E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.
Ziraat Katılım Bankası güvenliğim için neler yapıyor?
İnternet Şubesinden faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.
Ayrıca İnternet Şubemiz kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında İnternet Şube kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.
İnternet Bankacılığı oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.
İnternet Şubesine güvenli olarak giriş yaptığımı nasıl anlarım?
Giriş ekranın ilk sayfasında müşteri numaranız ve şifrenizi girdikten sonra 2. ekranda mutlaka adınız ve soyadınız ve güvenlik resminiz çıkacaktır. Bu durumda sisteme güvenle girebilirsiniz.
Tarayıcınızın adres çubuğu kısmına http://www.ziraatkatilim.com.tr yazarak erişim sağlayınız. İnternet Şube (E-şube) adresinin "https://esube.ziraatkatilim.com.tr " olmasına dikkat ediniz.
Ana sayfada, internet şubeye son giriş tarih ve saatiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
Açılan sayfalarda, tarayıcınızın sağ alt veya üst köşesinde bir kilit işareti bulunmalıdır.
İnternet Şubesi SSL Güvenlik Sertifikası nedir?
SSL, network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. SSL, gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur.
SMS doğrulaması nedir?
SMS Doğrulama uygulaması; müşterilerimizin internet üzerinden yaptıkları işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.
SMS tanımlama işlemini yaptıktan sonra, belirlenen limitler üzerinde yapılan işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre, 3 dakika süre ile geçerli olup şifrenin daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir. Gönderilen şifreyi, 3 kere hatalı girmeniz durumunda şifreniz kilitlenir ve sistemden çıkarılırsınız. Şifrenizi açtırmak için 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerekli işlemi yaptırmanız gerekmektedir.
Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar ücretlendirilmemektedir.
SMS Bilgilendirme nedir?
SMS Bilgilendirme, güvenliğiniz için alınmış bir önlemdir. Sistemde iletişim telefonu olarak kayıtlı cep telefonunuza İnternet Şubemiz aracılığıyla yapılan, belirli miktarlar üzerindeki işlemler için bilgilendirme mesajları gönderilir. Böylelikle İnternet Şubeden yapılan bütün işlemlerden haberdar olabilirsiniz. İşlem limitlerini bankamızın belirlediği limitlerden düşük, sizin belirlediğiniz limitlerden yüksek olmamak kaydıyla 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.
İnternet Şubesi erişimimi sınırlandırabilir miyim?
Güvenlik ayarlarınızdan işlem limiti, işlem kısıtı, erişim zamanı ve erişim tanımlama (IP, ISP, yurt içi, yurt dışı) bazlı sınırlama ve kısıtlama yapabilirsiniz. Erişim engelini kaldırmak istediğinizde yeniden 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız yeterlidir.
Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Cep telefonu numaramı değiştirdiğimde/SIM kartım değiştiğinde ne yapmalıyım?
Müşterilerimiz; cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncelletebilmektedir.
Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncelletmeniz gerekecektir.
Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncelletmeniz gerekecektir.
İnternet Şubesinde işlem yapmadığım halde cep telefonuma şifre veya bilgilendirme mesajı geldi ne yapmalıyım?
Vakit kaybetmeden 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız gerekmektedir.
İşlemler
İnternet Şubesinden hangi işlemleri yapabilirim?
Ajandam
Görüntüleme
Giriş/Güncelleme
Hesaplar
Hesap Bilgileri
- Hesap Listesi
- Hesap Hareketleri
- Özel Cari Hesap Açma
- Özel Cari Hesap Kapama
- Katılma Hesabı Açma
- Katılma Hesabı Kapama
- Kapalı Hesaplar
- Ortak Hesaplar
Varlıklarım
IBAN İşlemleri
- IBAN Bilgilerim
- IBAN Kontrol
- IBAN Hesaplama
Çek Senet İşlemleri
- Çek Bilgilerim
- Senet Bilgilerim
- Çek Karnesi Talep
Nakit Akışım
Transferler
Havale
- Hesaplar Arası Havale
- Hesaba Havale
- IBAN ile Havale
- İsme Havale
- GSM No ile Havale
- Kayıtlı Havale Listesi
- Son 20 Havale
EFT
- Hesaba EFT
- IBAN ile EFT
- İsme EFT
- Kredi Kartına EFT
- Kayıtlı EFT Listesi
- Son 20 EFT
Döviz Transferi (SWIFT)
- Hesap No ile
- IBAN ile
- Mesaj Görüntüleme
Düzenli Ödeme
- Talimat Girişi
- Güncelle/Sil
Kayıtlı İşlemler
- Kayıt Girişi
- Kayıt Düzenleme
Emirlerim
- Bekleyen İşlemler
- Tüm İşlemler İzleme
- Güncelle/Sil
Yatırım İşlemleri
- Katılma Hesapları
- Hesap Açma
- Hesap Kapama
- Kâr Payı Hesaplama
Döviz
- Döviz Alış
- Döviz Satış
- Arbitrajlı İşlem
- Fiyat İzleme
- Arbitraj Fiyat İzleme
- Hesap Makinası
Kıymetli Maden
- Altın Alış
- Altın Satış
- Fiyat İzleme
- Hesap Makinası
Yatırım Fonu
- Portföy Bilgileri
- Fon Alış
- Fon Satış
- Bekleyen Taleplerim
- Fiyat İzleme
Finansman İşlemleri
Finansman Bilgileri
Taksit Ödemesi
Ödeme Planı Görüntüleme
Finansman Hesaplama
Ödemeler
Fatura İşlemleri
Kayıtlı İşlemlerim
Otomatik Ödeme İşlemleri
- Talimat Girişi
- Talimat İzleme
- Talimat Güncelleme-İptal
Bağış İşlemleri
Vergi Ödemeleri
Vergi Ödemesi
- Yeni İşlem
- Kayıtlı İşlemler
- Son 20 İşlem
Gümrük Vergisi
- Yeni İşlem
- Kayıtlı İşlemler
- Son 20 İşlem
Motorlu Taşıtlar Vergisi
- Yeni İşlem
- Kayıtlı İşlemler
- Son 20 İşlem
Trafik Cezası
- Yeni İşlem
- Kayıtlı İşlemler
- Son 20 İşlem
Nakit Yönetimi
Onay İşlemleri*
TL Toplu Ödeme*
Maaş Ödemeleri*
DBS*
Güvenlik Yönetimi
Şifre İşlemleri
- Banka Kartı
- İnternet Bankacılığı Şifre Değiştirme
Güvenlik Kısıtları
- Zaman Kısıtlama
- IP/ISS Kısıtlama
- İşlem Limiti Kısıtlama
- Kartlı Giriş Kısıtlama
- Yurt Dışı Kısıtlama
- Oturum Süresi Ayarlama
- Yetki İzleme
SMS Doğrulama
Başvurular
İletişim Formu
Ayarlar
Bilgi Güncelleme
- Adres
- Cep Telefonu
- Teslimat
- Kişisel
- E-Posta
- Eğitim ve Meslek
- Telefon ve Faks
İletişim Tercihleri
Tüm İşlemler
(*) İşaretli işlem setleri yalnızca kurumsal müşterilerimiz içindir.
İnternet Şubesi işlem limitleri nelerdir?
Bireysel
İşlem Adı |
Tek Seferde |
Günlük |
Virman (TL) |
50.001 |
100.001 |
Havale (TL) |
50.001 |
75.001 |
Hesaba EFT (TL) |
50.001 |
75.001 |
Kredi Kartına EFT (TL) |
50.001 |
75.001 |
Hesaba Swift |
50.001 |
50.001 |
Döviz / Altın İşlemleri |
50.001 |
100.001 |
Kurumsal
İşlem Adı |
Tek Seferde |
Günlük |
Virman (TL) |
750.001 |
2.000.001 |
Havale (TL) |
150.001 |
150.001 |
Hesaba EFT (TL) |
400.001 |
500.001 |
Kredi Kartına EFT (TL) |
400.001 |
500.001 |
Hesaba Swift |
750.001 |
750.001 |
Döviz / Altın İşlemleri |
100.001 |
200.001 |
İnternet Şubesi işlem saatleri nelerdir?
Havale : |
24 saat |
EFT : |
09:00 – 17:00 |
İşlem limitlerimi nasıl değiştirebilirim?
İnternet Şubesindeki İşlem Limiti Tanımlama ekranından dilediğiniz işlemin günlük limitini düşürebilirsiniz. Limitinizi Bankamız limitleri üzerinde olmamak kaydıyla, 0850 220 5000 nolu Müşteri İletişim Merkezimizden yükseltebilirsiniz.
İnternet Şubesinden yaptığım işlemler için bir ücret öder miyim?
İnternet Şubesinden açtığım hesabımı kapatmak istiyorum, ne yapmam gerekir?
Hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesine giderek kapatılması için başvurabilir ya da İnternet / Mobil şubesinden kapatabilirsiniz.
İnternet Şubesinden hatalı göndermiş olduğum havale ya da EFT’yi iptal edebilir miyim?
İnternet Şube aracılığıyla gerçekleşen işlemler, gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır.
Düzeltme işlemi için size en yakın şubemiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Yaptığım EFT hesabımdan düştü, ancak karşı bankaya ulaşmadı. Ne yapmalıyım?
Hesabınızın bağlı olduğu Şubeden, Telefon Bankacılığı veya İnternet Şubesi üzerinden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankaya EFT’nizi sorgulatabilirsiniz.
IBAN/Hesap numarası ya da alıcı adını hatalı yazdıysanız, lütfen hesabınızın bağlı bulunduğu Şube ile görüşüp Şubenizin Haber Genel (HBR-GENEL) mesajı göndermesini isteyiniz. Gönderilen mesaj ile, yapılan EFT’nin geri çekilmesi ya da iptal edilmesi sağlanır.
İleri tarihli para transferleri ile düzenli ve otomatik ödeme talimatlarımda, işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabımda yeterli para yoksa ne olur?
İlgili tarihte hesabınızda yeterli miktarda para yok ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.