İnternet Şubesi

İnternet Şubesi

İnternet Bankacılığı Nedir?

İnternet Bankacılığı, cep telefonunuz veya bilgisayarınızın tarayıcısı üzerinden, güvenle ve kolaylıkla her türlü bankacılık işlemlerinizi gerçekleştireceğiniz bankacılık uygulamasıdır.

Neden İnternet Bankacılığı Kullanmalıyım?

Bireysel ve Kurumsal İnternet Şubemizden 7 gün 24 saat, bankacılık işlemlerinizi, şubeye kıyasla çok daha düşük ücretlerle ve avantajlı oranlarla gerçekleştirebilirsiniz.

Şubesiz Bankacılık

  • Ziraat Katılım İnternet Şubesi’ne var olan tüm tarayıcılardan erişilebilir durumdadır.

  • Responsive (Mobil telefonlarınızdan Ziraat Katılım İnternet Şubesi’ne girdiğinizde ekran, mobil cihazın ekranı ile uyumlu hale gelir) kullanıma uygundur.

  • Bireysel ve Kurumsal İnternet Şubemizden 7 gün 24 saat, bankacılık işlemlerinizi, şubeye kıyasla çok daha düşük ücretlerle ve avantajlı oranlarla gerçekleştirebilirsiniz.

  • Ziraat Katılım müşterileri Şifremi Unuttum/Şifre Al özelliği ile İnternet / Mobil Bankacılık şifresi alarak İnternet Şubesinden hemen yararlanabilirler.

  • Katılım Anahtar Nedir?

Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.
Katılım anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.
01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.

  • Katılım Anahtar Nerede Kullanılır?

01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.
Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek  için kullanabilirsiniz

  • Katılım Anahtar Nasıl Oluşturulur?

Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.
Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.
Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.

  • Katılım Anahtar Unuttuğumda Ne Yapmalıyım?

İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.
 

Bireysel İnternet Şubede Yapılabilen İşlemler

Görüntüleme
Giriş/Güncelleme
Hesap Bilgileri
Hesap Listesi
Hesap Hareketleri
Özel Cari Hesap Açma
Özel Cari Hesap Kapama
Katılma Hesabı Açma
Katılma Hesabı Kapama
Kapalı Hesaplar
Ortak Hesaplar
Varlıklarım
IBAN İşlemleri
IBAN Bilgilerim
IBAN Kontrol
IBAN Hesaplama
Çek Senet İşlemleri
Çek Bilgilerim
Senet Bilgilerim
Çek Karnesi Talep
Nakit Akışım
Havale
Hesaplar Arası Havale
Hesaba Havale
IBAN ile Havale
İsme Havale
Kayıtlı Havale Listesi
Son 20 Havale
EFT
Hesaba EFT
IBAN ile EFT
İsme EFT
Kredi Kartına EFT
Kayıtlı EFT Listesi
Son 20 EFT
Döviz Transferi (SWIFT
Hesap No ile
IBAN ile
Mesaj Görüntüleme
Düzenli Ödeme
Talimat Girişi
Güncelle/Sil
Kayıtlı İşlemler
Kayıt Girişi
Kayıt Düzenleme
Bekleyen İşlemler
Tüm İşlemler İzleme
Güncelle/Sil
Katılma Hesapları
Hesap Açma
Hesap Kapama
Kâr Payı Hesaplama
Yatırım Fonu
Portföy Bilgileri
Fon Alış
Fon Satış
Fiyat İzleme
Bekleyen Taleplerim
Hesaplama Araçları
Kar Payı Hesaplama
Finansman Hesaplama
Döviz Hesap Makinası
Kıymetli Maden Hesap Makinası
Döviz
Döviz Alış
Döviz Satış
Arbitrajlı İşlem
Fiyat İzleme
Arbitraj Fiyat İzleme
Hesap Makinası
Altın İşlemleri
Altın Alış
Altın Satış
Fiyat İzleme
Hesap Makinası
Finansman Bilgileri
Taksit Ödemesi
Ödeme Planı Görüntüleme
Finansman Hesaplama
Bekleyen Taksit Ödemelerim
Fatura İşlemleri
Fatura İşlemleri
Kayıtlı İşlemlerim
Otomatik Ödeme İşlemleri
Talimat Girişi
Talimat İzleme
Talimat Güncelleme-İptal
Bağış İşlemleri
Vergi Ödemesi
Yeni İşlem
Kayıtlı İşlemler
Son 20 İşlem
Gümrük Vergisi
Yeni İşlem
Kayıtlı İşlemler
Son 20 İşlem
Motorlu Taşıtlar Vergisi
Yeni İşlem
Kayıtlı İşlemler
Son 20 İşlem
Trafik Cezası
Yeni İşlem
Kayıtlı İşlemler
Son 20 İşlem
Şifre İşlemleri
Banka Kartı
İnternet Bankacılığı Şifre Değiştirme
Güvenlik Kısıtları
Zaman Kısıtlama
IP/ISS Kısıtlama
İşlem Limiti Kısıtlama
Kartlı Giriş Kısıtlama
Yurt Dışı Kısıtlama
Oturum Süresi Ayarlama
Yetki İzleme
SMS Doğrulama
İletişim Formu
Bilgi Güncelleme
Adres
Cep Telefonu
Teslimat
Kişisel
E-Posta
Eğitim ve Meslek
Telefon ve Faks
İletişim Tercihleri

Güvenlik

  • Ziraat Katılım İnternet Şubesine; www.ziraatkatilim.com.tr, www.ziraatkatilim.com adreslerinden İnternet Şubesi girişini tıklayarak ulaşabilirsiniz.

  • Ortak kullanıma açık olan internet kafe gibi yerlerdeki bilgisayarlardan İnternet Şubesine giriş yapmayınız.

  • Tanıdığınız kişiler olsa bile, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak İnternet Şubemize erişmeyi denemeyiniz.

  • İşlemlerinizi tamamlayınca, İnternet Şubesini terk etmek için mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.

  • Yalnızca lisanslı işletim sistemi kullanınız ve web tarayıcınızı güncel tutunuz. Zararlı yazılımlar, güncelliğini kaybetmiş işletim sistemi ve tarayıcılardaki güvenlik açıklarını kullanırlar.

  • Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.

  • İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, bilgisayarınızdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.

  • Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Bilgisayarınızda periyodik olarak virüs taraması yapınız.

  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilere karşı dikkatli olunuz.

  • Müşteri numaranız, şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.

  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.

  • E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.

  • Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.

  • Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dâhil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.

  • Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir rakamlar (doğum yılınız,vb.) içermemesine özen gösteriniz.

  • Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.

İnternet Şubesinden faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.

İnternet Şubemiz kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında İnternet Şube kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.

İnternet Bankacılığı oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.

İnternet Şubesi oturumlarınızda SSL güvenlik sertifikası kullanılmaktadır.

SSL, network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. SSL, gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur.

İnternet Şubesi üzerinden yaptığınız işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.

İnternet Şubemiz aracılığıyla yapılan, belirli miktarlar üzerindeki işlemler için bankamızda iletişim telefonu olarak kayıtlı cep telefonunuza bilgilendirme mesajları gönderilir.

İnternet Şubesi Güvenlik ayarlarınızdan işlem limiti, işlem kısıtı, erişim zamanı ve erişim tanımlama (IP, ISP, yurt içi, yurt dışı) bazlı sınırlama ve kısıtlama yapabilirsiniz. 

İnternet Şube Şifre İşlemleri

Yeni Şifre Al         Şifremi Unuttum

Sıkça Sorulan Sorular

Ziraat Katılım İnternet Şubesine; www.ziraatkatilim.com.trwww.ziraatkatilim.com adreslerinden İnternet Şubesi girişini tıklayarak ulaşabilirsiniz.​

Ürün ve hesaplarınızı, hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesinden tanımlatmanız gerekmektedir. İnternet Şubesinden açacağınız hesaplar, otomatik tanımlanacaktır

İnternet Şubesine giriş sırasında kullanabileceğiniz yöntemler:

SMS Şifre ile Giriş

Ziraat Katılım Bankası’na tanımlı cep telefonu numaranıza gelen tek kullanımlık SMS şifreyi belirlenen süre içerisinde girerek internet şubesine giriş yapabilirsiniz.

Mobil Bildirim ile Giriş

Katılım Mobil uygulamasına getirilen "Beni Hatırla" özelliği sayesinde tanımlayacağınız tek şifre ile birlikte giriş sağladığınız cihazınıza gelen mobil bildirim üzerinden belirlenen süre içerisinde internet şubesine giriş yapabilirsiniz. Mobil bildirimin cihazınıza ulaşabilmesi için Katılım Mobil uygulamasında ‘Bildirimler’ izninizin açık olması gerekmektedir. "Beni Hatırla" özelliği ile tanımladığınız birden fazla cihazınız olması durumunda, mobil bildirim ile giriş sırasında kullanacağınız cihazınızı kayıtlı cihazlarınız arasından seçebilirsiniz.

Ziraat Katılım Bankası’na tanımlı cep telefonu numaranıza gelen tek kullanımlık SMS şifreyi belirlenen süre içerisinde girerek internet şubesine giriş yapabilirsiniz.

Katılım Mobil uygulamasına getirilen "Beni Hatırla" özelliği sayesinde tanımlayacağınız tek şifre ile birlikte giriş sağladığınız cihazınıza gelen mobil bildirim üzerinden belirlenen süre içerisinde internet şubesine giriş yapabilirsiniz. Mobil bildirimin cihazınıza ulaşabilmesi için Katılım Mobil uygulamasında ‘Bildirimler’ izninizin açık olması gerekmektedir. "Beni Hatırla" özelliği ile tanımladığınız birden fazla cihazınız olması durumunda, mobil bildirim ile giriş sırasında kullanacağınız cihazınızı kayıtlı cihazlarınız arasından seçebilirsiniz.

İnternet Şubesi giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız, giriş sayfamızdaki Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak da yeni şifre oluşturabilirsiniz.

  • Ziraat Katılım İnternet Şubesine; www.ziraatkatilim.com.tr, www.ziraatkatilim.com adreslerinden İnternet Şubesi girişini tıklayarak ulaşabilirsiniz.
  • Ortak kullanıma açık olan internet kafe gibi yerlerdeki bilgisayarlardan İnternet Şubesine giriş yapmayınız.
  • Yalnızca lisanslı işletim sistemi kullanınız ve web tarayıcınızı güncel tutunuz. Zararlı yazılımlar, güncelliğini kaybetmiş işletim sistemi ve tarayıcılardaki güvenlik açıklarını kullanırlar.
  • İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, bilgisayarınızdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.
  • Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Bilgisayarınızda periyodik olarak virüs taraması yapınız.
  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilere karşı dikkatli olunuz.
  • İşlemlerinizi tamamlayınca, İnternet Şubesini terk etmek için mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.
  • Tanıdığınız kişiler olsa bile, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak İnternet Şubemize erişmeyi denemeyiniz.
  • Müşteri numaranız, şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
  • Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dâhil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb) olmamasına özen gösteriniz.
  • Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.
  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
  • Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.
  • E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.

İnternet Şubesinden faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.

Ayrıca İnternet Şubemiz kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında İnternet Şube kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.

İnternet Bankacılığı oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.

Giriş ekranın ilk sayfasında müşteri numaranız ve şifrenizi girdikten sonra 2. ekranda mutlaka adınız ve soyadınız ve güvenlik resminiz çıkacaktır. Bu durumda sisteme güvenle girebilirsiniz.

Tarayıcınızın adres çubuğu kısmına http://www.ziraatkatilim.com.tr yazarak erişim sağlayınız. İnternet Şube (E-şube) adresinin "https://esube.ziraatkatilim.com.tr " olmasına dikkat ediniz.

Ana sayfada, internet şubeye son giriş tarih ve saatiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Açılan sayfalarda, tarayıcınızın sağ alt veya üst köşesinde bir kilit işareti bulunmalıdır.

SSL, network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. SSL, gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur.

SMS Doğrulama uygulaması; müşterilerimizin internet üzerinden yaptıkları işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.

SMS tanımlama işlemini yaptıktan sonra, belirlenen limitler üzerinde yapılan işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre, 3 dakika süre ile geçerli olup şifrenin daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir. Gönderilen şifreyi, 3 kere hatalı girmeniz durumunda şifreniz kilitlenir ve sistemden çıkarılırsınız. Şifrenizi açtırmak için 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerekli işlemi yaptırmanız gerekmektedir.

Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar ücretlendirilmemektedir.

SMS Bilgilendirme, güvenliğiniz için alınmış bir önlemdir. Sistemde iletişim telefonu olarak kayıtlı cep telefonunuza İnternet Şubemiz aracılığıyla yapılan, belirli miktarlar üzerindeki işlemler için bilgilendirme mesajları gönderilir. Böylelikle İnternet Şubeden yapılan bütün işlemlerden haberdar olabilirsiniz. İşlem limitlerini bankamızın belirlediği limitlerden düşük, sizin belirlediğiniz limitlerden yüksek olmamak kaydıyla 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak değiştirebilirsiniz.

Güvenlik ayarlarınızdan işlem limiti, işlem kısıtı, erişim zamanı ve erişim tanımlama (IP, ISP, yurt içi, yurt dışı) bazlı sınırlama ve kısıtlama yapabilirsiniz. Erişim engelini kaldırmak istediğinizde yeniden 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız yeterlidir.

Müşterilerimiz; cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncelletebilmektedir.

Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncelletmeniz gerekecektir.

Vakit kaybetmeden 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi aramanız gerekmektedir.

Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.

Katılım Anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.

01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.
 

01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.

Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek  için kullanabilirsiniz.

Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.

Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.

Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.

İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.

Bireysel

İşlem Adıİşlem Limiti (TL)Günlük Limit (TL)Mesai Dışı İşlem Limiti (TL)Mesai Dışı Günlük Limit (TL)
Altın Alış60.000100.00050.000100.000
Altın Satış60.000100.00050.000100.000
Arbitraj60.000100.00050.000100.000
Döviz Alış60.000100.00050.000100.000
Döviz Satış60.000100.00050.000100.000
Katılma Hesabı Açılış5.000.00010.000.000
Bağış100.000500.000
Fatura Ödeme50.000100.000
Gümrük Vergisi Ödeme100.000200.000
Motorlu Taşıtlar Vergisi100.000500.000
SGK Ödeme1.000.0005.000.000
Trafik Cezası Ödeme100.000500.000
Vergi Ödeme1.000.0005.000.000
Hesaba/IBAN EFT100.000200.000
Hesaba/IBAN Havale200.000400.000
Hesap No/IBAN Swift100.000200.000
Hesaplar Arası Havale (Virman)1.000.0005.000.000
İsme Havale200.000400.000
İsme EFT100.000200.000
Karta EFT100.000200.000
Fon Alış2.000.0005.000.000
Fon Satış2.000.0005.000.000

 

Kurumsal

İşlem Adıİşlem Limiti (TL)Günlük Limit (TL)Mesai Dışı İşlem Limiti (TL)Mesai Dışı Günlük Limit (TL)
Altın Alış120.000200.000100.000200.000
Altın Satış120.000200.000100.000200.000
Arbitraj120.000200.000100.000200.000
Döviz Alış120.000200.000100.000200.000
Döviz Satış120.000200.000100.000200.000
Katılma Hesabı Açılış50.000.000100.000.000
Bağış100.000500.000
Fatura Ödeme500.0001.000.000
Gümrük Vergisi Ödeme1.000.0005.000.000
Motorlu Taşıtlar Vergisi500.0001.000.000
SGK Ödeme5.000.00010.000.000
Trafik Cezası Ödeme100.000500.000
Vergi Ödeme5.000.00010.000.000
Hesaba/IBAN EFT500.0001.000.000
Hesaba/IBAN Havale1.000.0005.000.000
Hesap No/IBAN Swift1.000.0005.000.000
Hesaplar Arası Havale (Virman)1.000.0005.000.000
İsme Havale1.000.0005.000.000
İsme EFT100.000200.000
Karta EFT100.000200.000
Fon Alış10.000.00050.000.000
Fon Satış10.000.00050.000.000

Havale :24 saat

EFT :09:00 – 17:00

İnternet Şubesindeki İşlem Limiti Tanımlama ekranından dilediğiniz işlemin günlük limitini düşürebilirsiniz. Limitinizi Bankamız limitleri üzerinde olmamak kaydıyla, 0850 220 5000 nolu Müşteri İletişim Merkezimizden yükseltebilirsiniz.

İşlem ücretleri hakkında detaylı bilgiyi, Ürün ve Hizmet Ücretleri sayfamızdan öğrenebilirsiniz.

Hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesine giderek kapatılması için başvurabilir ya da İnternet / Mobil şubesinden kapatabilirsiniz.

İnternet Şube aracılığıyla gerçekleşen işlemler, gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır.

Düzeltme işlemi için size en yakın şubemiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Hesabınızın bağlı olduğu Şubeden, Telefon Bankacılığı veya İnternet Şubesi üzerinden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankaya EFT’nizi sorgulatabilirsiniz.

IBAN/Hesap numarası ya da alıcı adını hatalı yazdıysanız, lütfen hesabınızın bağlı bulunduğu Şube ile görüşüp Şubenizin Haber Genel (HBR-GENEL) mesajı göndermesini isteyiniz. Gönderilen mesaj ile, yapılan EFT’nin geri çekilmesi ya da iptal edilmesi sağlanır.

İlgili tarihte hesabınızda yeterli miktarda para yok ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.