
Müşteri İletişim Merkezi ile Bankacılık İşlemleri Çok Kolay
0 850 220 50 00 Ziraat Katılım Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Bankamız müşterisi olmanız gerekmektedir.
Müşteri İletişim Merkezinden Yapılabilen İşlemler
Hesap Bilgileri |
---|
Hesap Bilgileri İzleme |
Hesap Hareketleri İzleme |
Hesap İşlemleri |
Cari Hesap Açma |
Cari Hesap Kapama |
Katılma Hesabı Açma |
Katılma Hesabı Kapama |
Eft |
---|
Hesaba Eft |
IBAN Eft |
İsme EFT |
Başka Banka Kredi Kartı Borcu Ödeme |
Havale |
Hesaba Havale |
IBAN Havale |
İsme Havale |
Hesaptan Talimat İşlemleri |
Düzenli Ödeme Giriş |
Düzenli Ödeme Güncelleme |
Düzenli Ödeme İzleme |
Döviz Transferi (Swift) |
Hesap no ile Döviz Transferi (Swift) |
IBAN No ile Döviz Transferi (Swift) |
Virman |
Döviz Alış Satış İşlemleri |
---|
Altın Alış Satış İşlemleri |
Katılma Hesabı Açma Kapama |
Fon Alış/Satış |
Bağış |
---|
Talimat İşlemleri |
Otomatik Ödeme Güncelleme / İptal |
Otomatik Ödeme İzleme |
Finansman Taksit Ödeme |
Banka Kartı Şifre Verme |
Hesap Bloke Kaldırma |
Hesap Bloke Koyma |
İnternet Bankacılığı & Mobil Uygulama Şifre İşlemleri |
---|
Güvenlik İşlemleri |
Bloke Koyma/Kaldırma |
Sim Bloke Kaldırma |
Güvenlik Kısıtı Güncelleme |
Güvenlik
Ziraat Katılım Bankası olarak; güvenliğinize önem veriyor, en yeni ve gelişmiş önlemleri sizin için sürekli takip ederek, en güncel güvenlik standartlarını uyguluyoruz.
Kişisel güvenlik ve gizlilik seviyenizi en yüksekte tutabilmek adına, siz değerli müşterilerimizin de bazı hususlara dikkat etmesi gerekliliğini hatırlatmak isteriz.
Sizi arayan ve kendilerini avukat, polis, savcı, bankacı, sigortacı gibi tanıtan, dolandırıcılar olabilir. Kartınızın üzerinde yazan herhangi bir bilgiyi, kartınızın şifresini, Katılım Mobil veya İnternet Şube şifrenizi size soran, tuşlamanızı isteyen, şahıslara inanmayın görüşmeyi sonlandırın.
Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun.
Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin.
Sıkça Sorulan Sorular
Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 0850 220 50 00’ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.
Kişisel bilgilerinizi güncellemek için size en yakın Şubemize başvurmanız gerekmektedir.
0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.
Canlı Cevap
Anında Ulaş
Katılım Mobil uygulamamıza kullanıcı girişi yaparak Canlı Cevap kanalı ile müşteri temsilcimize 7/24 ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcimizden yazılı olarak ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir, kayıp/çalıntı kart bildiriminizi iletebilirsiniz.
Ziraat Katılım Bankası Müşteri İletişim Merkezini 0 850 220 50 00 arayarak şubelerimizden yapabileceğiniz bankacılık işlemlerinizi
7 gün 24 saat telefon üzerinden Türkçe, Arapça veya İngilizce olarak gerçekleştirebilirsiniz.