Katılım Mobil

Katılım Mobil

Katılım Mobil Nedir?

Katılım Mobil, bankacılık işlemlerinizi cep telefonunuzdan, bilgisayarınızın rahatlığında yapabilmeniz için tasarladığımız yeni Mobil Bankacılık uygulamasıdır.

Neden Katılım Mobil Kullanmalıyım?

  • Bireysel ve Kurumsal Bankacılık işlemlerinizi hızlı ve güven ile gerçekleştirirsiniz.

  • Katılım Mobil'den gerçekleştireceğiniz işlemler ücretsizdir.

  • Uygulama içerisinde işlemlerinizi gerçekleştirirken, Canlı Yardım aracılığıyla müşteri temsilcilerimize anında iletişime geçebilir, işlemleriniz ile ilgili destek ve sorularınıza cevap alabilirsiniz.

katilim-mobil

  • Katılım Mobil’i tüm uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

  • Bankacılık işlemlerinize elinizin altından kolayca erişebilirsiniz.

  • İşlem saati sınırlaması olmaksızın 7/24 kullanabilirsiniz.

 

  • Katılım Mobil'e tüm uygulama mağazalarından erişebilirsiniz.

  • Katılım Mobil’e özel işlem setlerimizden hiçbir masraf ödemeden faydalanabilirsiniz.

  • Bireysel ve Kurumsal Bankacılık işlemlerinizi hızlı ve güven ile gerçekleştirirsiniz.

  • Uygulama içerisinde işlemlerinizi gerçekleştirirken, Canlı Yardım aracılığıyla müşteri temsilcilerimize anında iletişime geçebilir, işlemleriniz ile ilgili destek ve sorularınıza cevap alabilirsiniz.

  • Katılım Anahtar Nedir?

Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.
Katılım anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.
01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.

  • Katılım Anahtar Nerede Kullanılır?

01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.
Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek  için kullanabilirsiniz

  • Katılım Anahtar Nasıl Oluşturulur?

Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.
Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.
Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.

  • Katılım Anahtar Unuttuğumda Ne Yapmalıyım?

İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.
 

Katılım Mobil'de Yapılabilen İşlemler

Hesap Detayı
Hesap Hareketleri
Hesaplarım Arası Havale (Virman)
Cari Hesaplarım Arası
Katılma Hesabıma
Katılma Hesabımdan
Başka Hesaba Havale
Başka Hesaba Havale
IBAN ile Havale
İsme Havale
Başka Banka Hesabına (EFT)
Hesaba EFT
IBAN ile EFT
İsme EFT
Kredi Kartına EFT
Döviz Transferleri (SWIFT)
IBAN ile SWIFT
Hesap No ile SWIFT
SWIFT Mesaj Görüntüleme
Faturalar
Fatura Ödeme
Otomatik Ödeme İşlemleri
Bağış İşlemleri
Vergi
Motorlu Taşıtlar Vergisi
Trafik Cezası
Vergi Ödemesi
Gümrük Vergisi
Kayıtlı İşlemler
Doğrudan Ödeme (Compay)
Bekleyen Ödemeler
İşlemlerim
Finansman Bilgileri
Finansman Taksit Ödeme
Ödeme Planı Görüntüleme)
Finansman Hesaplama
Bekleyen Taksit Ödemelerim
Portföy Bilgileri
Fon Alış
Fon Satış
Bekleyen Taleplerim
Bekleyen Taksit Ödemelerim
Fiyat İzleme
Döviz İşlemleri
Döviz Alış
Döviz Satış
Döviz Fiyat İzleme
Arbitraj
Arbitraj Fiyat İzleme
Altın İşlemleri
Altın Alış
Altın Satış
Altın Fiyat İzleme
Düzenli Ödemeler
Düzenli Ödeme Giriş
Düzenli Ödeme Güncelleme
Düzenli Ödeme İzleme
Emirlerim
İleri Tarihli İşlemler Özet
Görüntüleme Giriş/Güncelleme
Haber ve Yenilikler
Çek İşlemleri
Çek Karnesi Talebi
Çek İşlemleri
Senet İşlemleri
Başvurular
İletişim Formu
Finansman Başvurusu
IBAN İşlemlerim
IBAN Bilgilerim
IBAN Kontrol
IBAN Hesaplama
Canlı Cevap
Görüntüleme Giriş/Güncelleme
Bilgi Güncelleme
Adres Bilgileri
Cep Telefonu
Teslimat
Kişisel Bilgiler
E-Posta
Eğitim ve Meslek
Telefon ve Faks
İletişim Tercihleri
Kampanya ve Bültenler
Hareket Bilgilendirme
Yatırım Bilgilendirme
Güvenlik Ayarları
Oturum Süresi
Şifre Değişikliği
Banka Kartı Şifre Değişikliği
SMS Doğrulama Limiti
Zaman Kısıtı
ISS Kısıtı
Yurtdışı Kısıtı

Katılım Mobil'e Nasıl Ulaşabilirim?

AppStore

Google Play

huawei

Katılım Mobil - IOS

 Katılım Mobil - IOS

Katılım Mobil - Android

 Katılım Mobil - Android

Ziraat Katılım ile Güvendesiniz
Ziraat Katılım ile Güvendesiniz
Katılım Mobil uygulamasından işlemlerinizi rahatça yapabilirsiniz.

Katılım Mobil Şifre İşlemleri

Yeni Şifre AlŞifremi Unuttum

Sıkça Sorulan Sorular

App Store ve Google Play Store da arama menülerinde Katılım Mobil yazarak veya WEB sitemizde bulunan QR kodu okutarak uygulamamızı cihazlarınıza indirebilirsiniz.

Ürün ve hesaplarınızı, hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesinden tanımlatmanız gerekmektedir.

Katılım Mobil uygulamasında sadece telefonunuzda konum izni istenmektedir.

Katılım Mobil 1.1 Versiyon ve üzeri uygulamamız için Android cihazlarında SMS izni de istenmektedir.

Katılım Mobil uygulamasını dünyanın her yerinde internet erişimi olan alanlarda kullanabilirsiniz.

Android 4.4.2 ve üzeri işletim sistemine sahip cihazlar desteklenmektedir.

Katılım Mobil 1.6.0 versiyon altındaki kullanıcılar IOS 9.0 ve üzeri, 1.6.0 versiyon ve üzerindeki versiyonlarda IOS 9.3.0 versiyon ve üzerindeki cihazlar desteklenmektedir.

Katılım Mobil giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız, giriş sayfamızdaki Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak da yeni şifre oluşturabilirsiniz.

  • İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, cep telefonunuzdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.
  • Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Cep telefonunuzda periyodik olarak virüs taraması yapınız.
  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilerle paylaşmayınız.
  • İşlemlerinizi tamamlayınca, Katılım Mobilden çıkış için mutlaka “Çıkış” butonunu kullanınız.
  • Tanıdığınız kişiler olduğu durumlarda dahi, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak Katılım Mobile erişmeyi denemeyiniz.
  • Müşteri numaranız ve şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
  • Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dahil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb) olmamasına özen gösteriniz.
  • Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.
  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
  • Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.
  • E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.
  • Cep telefonunuzun çalınması veya başkalarının eline geçmesi durumunda, telefonunuzu başkaları tarafından kullanılmaması için cep telefonunuzda açılış şifresi kullanmanız son derece önemlidir. Böylece bilginiz dışında, 3. şahıslar cep telefonunuzdaki uygulamaları kullanamayacaklardır.
  • Telefonunuzun kilitlenme ya da tuş kilidi özelliğini aktif hale getiriniz. Kilidin açılması için varsa şifre özelliğini devreye sokunuz. Bu uygulamalar güvenliğinizi sağlayarak sizden başkasının telefonunuzu kullanmasını engeller.
  • Güvenliğiniz için mobil uygulamaları sadece güvendiğiniz kaynaklardan indiriniz.
  • Katılım Mobil uygulamasını kullandığınız sırada cep telefonunuzda bluetooth kapalı olmalıdır. Bluetooth uygulamasının kapalı olması, Katılım Mobil uygulamasını kullanırken daha güvenli işlem yapmanızı sağlayacaktır. Bluetooth üzerinden gelen, kaynağını ve güvenilirliğini bilmediğiniz dosyaları kabul etmeyiniz.
  • Katılım Mobil'den faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.
  • Ayrıca Katılım Mobil kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında Katılım Mobil kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.
  • Katılım Mobil oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.
  • Müşterilerimiz; cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece Şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncellenebilmektedir.
  • Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede Şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncellemeniz gerekecektir.
  • SMS Doğrulama uygulaması; müşterilerimizin mobil üzerinden yaptıkları işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.
  • SMS tanımlama işlemini yaptıktan sonra, belirlenen limitler üzerinde yapılan işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre, 3 dakika süre ile geçerli olup şifrenin daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir. Gönderilen şifreyi, 3 kere hatalı girmeniz durumunda şifreniz kilitlenir ve sistemden çıkarılırsınız. Şifre blokenizi kaldırmak için 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerekli işlemi yaptırmanız gerekmektedir.
  • Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar ücretlendirilmemektedir.

Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.

Katılım Anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.

01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.

01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.

Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek  için kullanabilirsiniz.

Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.

Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.

Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.

İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.

Bireysel

İşlem Adıİşlem Limiti (TL)Günlük Limit (TL)Mesai Dışı İşlem Limiti (TL)Mesai Dışı Günlük Limit (TL)
Altın Alış60.000100.00050.000100.000
Altın Satış60.000100.00050.000100.000
Arbitraj60.000100.00050.000100.000
Döviz Alış60.000100.00050.000100.000
Döviz Satış60.000100.00050.000100.000
Katılma Hesabı Açılış5.000.00010.000.000
Bağış100.000500.000
Fatura Ödeme50.000100.000
Gümrük Vergisi Ödeme100.000200.000
Motorlu Taşıtlar Vergisi100.000500.000
SGK Ödeme1.000.0005.000.000
Trafik Cezası Ödeme100.000500.000
Vergi Ödeme1.000.0005.000.000
Hesaba/IBAN EFT100.000200.000
Hesaba/IBAN Havale200.000400.000
Hesap No/IBAN Swift75.000100.000
Hesaplar Arası Havale (Virman)1.000.0005.000.000
İsme Havale200.000400.000
İsme EFT100.000200.000
Karta EFT100.000200.000
Fon Alış2.000.0005.000.000
Fon Satış2.000.0005.000.000

 

Kurumsal

İşlem Adıİşlem Limiti (TL)Günlük Limit (TL)Mesai Dışı İşlem Limiti (TL)Mesai Dışı Günlük Limit (TL)
Altın Alış120.000200.000100.000200.000
Altın Satış120.000200.000100.000200.000
Arbitraj120.000200.000100.000200.000
Döviz Alış120.000200.000100.000200.000
Döviz Satış120.000200.000100.000200.000
Katılma Hesabı Açılış50.000.000100.000.000
Bağış100.000500.000
Fatura Ödeme500.0001.000.000
Gümrük Vergisi Ödeme1.000.0005.000.000
Motorlu Taşıtlar Vergisi500.0001.000.000
SGK Ödeme5.000.00010.000.000
Trafik Cezası Ödeme100.000500.000
Vergi Ödeme5.000.00010.000.000
Hesaba/IBAN EFT500.0001.000.000
Hesaba/IBAN Havale1.000.0005.000.000
Hesap No/IBAN Swift1.000.0005.000.000
Hesaplar Arası Havale (Virman)1.000.0005.000.000
İsme Havale1.000.0005.000.000
İsme EFT100.000200.000
Karta EFT100.000200.000
Fon Alış10.000.00050.000.000
Fon Satış10.000.00050.000.000

İşlem ücretleri hakkında detaylı bilgiyi, Ürün ve Hizmet Ücretleri sayfamızdan öğrenebilirsiniz.

Ziraat Katılım Bankası şubesine giderek kapatılması için başvurabilir ya da Katılım Mobil / İnternet şubesinden kapatabilirsiniz.

Katılım Mobil aracılığıyla gerçekleşen işlemler, gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır. Düzeltme işlemi için size en yakın Şubemiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Hesabınızın bağlı olduğu Şubeden, Telefon Bankacılığı veya İnternet Şubesi üzerinden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankaya EFT’nizi sorgulatabilirsiniz.

IBAN/Hesap numarası ya da alıcı adını hatalı yazdıysanız, lütfen hesabınızın bağlı bulunduğu Şube ile görüşüp Şubenizin Haber Genel (HBR-GENEL) mesajı göndermesini isteyiniz. Gönderilen mesaj ile, yapılan EFT’nin geri çekilmesi ya da iptal edilmesi sağlanır.

İlgili tarihte hesabınızda yeterli miktarda para yok ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.