
Katılım Mobil Nedir?
Katılım Mobil, bankacılık işlemlerinizi cep telefonunuzdan, bilgisayarınızın rahatlığında yapabilmeniz için tasarladığımız yeni Mobil Bankacılık uygulamasıdır.
Neden Katılım Mobil Kullanmalıyım?
Bireysel ve Kurumsal Bankacılık işlemlerinizi hızlı ve güven ile gerçekleştirirsiniz.
Katılım Mobil'den gerçekleştireceğiniz işlemler ücretsizdir.
Uygulama içerisinde işlemlerinizi gerçekleştirirken, Canlı Yardım aracılığıyla müşteri temsilcilerimizle anında iletişime geçebilir, işlemleriniz ile ilgili destek ve sorularınıza cevap alabilirsiniz.
Şubeye gitmeden nasıl Ziraat Katılım'lı olabilirim?
Katılım Mobil ile görüntülü görüşme gerçekleştirerek hesap açılışı işlemlerinizi anında tamamlayabilir, Şubeye gitmeden Ziraat Katılım müşterisi olabilirsiniz.
Katılım Mobil’i tüm uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Bankacılık işlemlerinize elinizin altından kolayca erişebilirsiniz.
İşlem saati sınırlaması olmaksızın 7/24 kullanabilirsiniz.
Katılım Mobil'e tüm uygulama mağazalarından erişebilirsiniz.
Katılım Mobil’e özel işlem setlerimizden hiçbir masraf ödemeden faydalanabilirsiniz.
Bireysel ve Kurumsal Bankacılık işlemlerinizi hızlı ve güven ile gerçekleştirirsiniz.
Uygulama içerisinde işlemlerinizi gerçekleştirirken, Canlı Yardım aracılığıyla müşteri temsilcilerimize anında iletişime geçebilir, işlemleriniz ile ilgili destek ve sorularınıza cevap alabilirsiniz.
- Katılım Anahtar Nedir?
Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.
Katılım anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.
01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.
- Katılım Anahtar Nerede Kullanılır?
01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.
Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz
- Katılım Anahtar Nasıl Oluşturulur?
Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.
Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.
Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.
- Katılım Anahtar Unuttuğumda Ne Yapmalıyım?
İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.
Katılım Mobil'de Yapılabilen İşlemler
Hesap Detayı |
Hesap Hareketleri |
Kredi Kartlarım |
---|
Kart Bilgileri |
Borç Ödeme |
Ödeme Talimatı |
Kart Ayarları |
Sanal Kartlarım |
Hesaplarım Arası Havale (Virman) |
---|
Cari Hesaplarım Arası |
Katılma Hesabıma |
Katılma Hesabımdan |
Başka Hesaba Havale |
Başka Hesaba Havale |
IBAN ile Havale |
İsme Havale |
Başka Banka Hesabına (EFT) |
Hesaba EFT |
IBAN ile EFT |
İsme EFT |
Kredi Kartına EFT |
Anlık Transfer (FAST) |
Kolay Adreslerim |
Döviz Transferleri (SWIFT) |
IBAN ile SWIFT |
Hesap No ile SWIFT |
SWIFT Mesaj Görüntüleme |
Transfer Talimatlarım |
Düzenli Ödemeler |
Düzenli Ödeme Giriş |
Düzenli Ödeme Güncelleme |
Düzenli Ödeme İzleme |
Emirlerim |
İleri Tarihli İşlem Özet |
Kayıtlı Alıcılar |
Görüntüleme Giriş/Güncelleme |
Faturalar |
---|
Fatura Ödeme |
Otomatik Ödeme İşlemleri |
Bağış İşlemleri |
Vergi |
Motorlu Taşıtlar Vergisi |
Trafik Cezası |
Vergi Ödemesi |
Gümrük Vergisi |
Kayıtlı İşlemler |
Doğrudan Ödeme (Compay) |
Bekleyen Ödemeler |
İşlemlerim |
Finansman Bilgileri |
---|
Finansman Taksit Ödeme |
Ödeme Planı Görüntüleme) |
Finansman Hesaplama |
Bekleyen Taksit Ödemelerim |
Başvuru |
---|
Teklif İzleme |
Poliçe İzleme |
Ekstre Görüntüle |
---|
Fon İşlemleri |
---|
Döviz/Altın İşlemleri |
Kira Sertifikaları |
Döviz İşlemleri |
Döviz Alış |
Döviz Satış |
Döviz Fiyat İzleme |
Arbitraj |
Arbitraj Fiyat İzleme |
Altın İşlemleri |
Altın Alış |
Altın Satış |
Altın Fiyat İzleme |
Düzenli Ödemeler |
---|
Düzenli Ödeme Giriş |
Düzenli Ödeme Güncelleme |
Düzenli Ödeme İzleme |
Emirlerim |
İleri Tarihli İşlemler Özet |
Görüntüleme Giriş/Güncelleme |
Çek İşlemleri |
---|
Çek Karnesi Talebi |
Çek İşlemleri |
Senet İşlemleri |
Başvurular |
İletişim Formu |
Finansman Başvurusu |
IBAN İşlemlerim |
IBAN Bilgilerim |
IBAN Kontrol |
IBAN Hesaplama |
Canlı Cevap |
Ayarlar |
Bilgi Güncelleme |
Adres Bilgileri |
Cep Telefonu |
Teslimat |
Kişisel Bilgiler |
E-Posta |
Eğitim ve Meslek |
Telefon ve Faks |
İletişim Tercihleri |
Kampanya ve Bültenler |
Hareket Bilgilendirme |
Yatırım Bilgilendirme |
Güvenlik Ayarları |
Oturum Süresi |
Şifre Değişikliği |
Banka Kartı Şifre Değişikliği |
SMS Doğrulama Limiti |
Zaman Kısıtı |
ISS Kısıtı |
Yurtdışı Kısıtı |
Haber ve Yenilikler |
Ajanda |
Görüntüleme Giriş/Güncelleme |
Sözleşme ve Belge Onay |
---|
Katılım Mobil'e Nasıl Ulaşabilirim?
Katılım Mobil - IOS
Katılım Mobil - Android

Sıkça Sorulan Sorular
App Store ve Google Play Store da arama menülerinde Katılım Mobil yazarak veya WEB sitemizde bulunan QR kodu okutarak uygulamamızı cihazlarınıza indirebilirsiniz.
Ürün ve hesaplarınızı, hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesinden tanımlatmanız gerekmektedir.
Katılım Mobil uygulamasında sadece telefonunuzda konum izni istenmektedir.
Katılım Mobil 1.1 Versiyon ve üzeri uygulamamız için Android cihazlarında SMS izni de istenmektedir.
Katılım Mobil uygulamasını dünyanın her yerinde internet erişimi olan alanlarda kullanabilirsiniz.
Android 4.4.2 ve üzeri işletim sistemine sahip cihazlar desteklenmektedir.
Katılım Mobil 1.6.0 versiyon altındaki kullanıcılar IOS 9.0 ve üzeri, 1.6.0 versiyon ve üzerindeki versiyonlarda IOS 9.3.0 versiyon ve üzerindeki cihazlar desteklenmektedir.
Katılım Mobil giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız, giriş sayfamızdaki Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak da yeni şifre oluşturabilirsiniz.
- İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, cep telefonunuzdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.
- Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Cep telefonunuzda periyodik olarak virüs taraması yapınız.
- Cep telefonunuzda"Root”, “jailbreak” gibi işlemler işletim sisteminde en üst düzey yetki seviyesine erişilmesine ve mobil işletim sisteminin koruma amaçlı mekanizmalarının devre dışı bırakılmasına sebep olur. Bu tür cep telefonlarında bankamız mobil uygulamalarını kullanmayınız.
- Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilerle paylaşmayınız.
- İşlemlerinizi tamamlayınca, Katılım Mobilden çıkış için mutlaka “Çıkış” butonunu kullanınız.
- Tanıdığınız kişiler olduğu durumlarda dahi, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak Katılım Mobile erişmeyi denemeyiniz.
- Müşteri numaranız ve şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
- Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dahil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
- Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb) olmamasına özen gösteriniz.
- Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.
- E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
- Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
- Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.
- E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.
- Cep telefonunuzun çalınması veya başkalarının eline geçmesi durumunda, telefonunuzu başkaları tarafından kullanılmaması için cep telefonunuzda açılış şifresi kullanmanız son derece önemlidir. Böylece bilginiz dışında, 3. şahıslar cep telefonunuzdaki uygulamaları kullanamayacaklardır.
- Telefonunuzun kilitlenme ya da tuş kilidi özelliğini aktif hale getiriniz. Kilidin açılması için varsa şifre özelliğini devreye sokunuz. Bu uygulamalar güvenliğinizi sağlayarak sizden başkasının telefonunuzu kullanmasını engeller.
- Güvenliğiniz için mobil uygulamaları sadece güvendiğiniz kaynaklardan indiriniz.
- Katılım Mobil uygulamasını kullandığınız sırada cep telefonunuzda bluetooth kapalı olmalıdır. Bluetooth uygulamasının kapalı olması, Katılım Mobil uygulamasını kullanırken daha güvenli işlem yapmanızı sağlayacaktır. Bluetooth üzerinden gelen, kaynağını ve güvenilirliğini bilmediğiniz dosyaları kabul etmeyiniz.
- Katılım Mobil'den faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.
- Ayrıca Katılım Mobil kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında Katılım Mobil kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.
- Katılım Mobil oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.
- Müşterilerimiz; cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece Şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncellenebilmektedir.
- Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede Şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncellemeniz gerekecektir.
- SMS Doğrulama uygulaması; müşterilerimizin mobil üzerinden yaptıkları işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.
- SMS tanımlama işlemini yaptıktan sonra, belirlenen limitler üzerinde yapılan işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre, 3 dakika süre ile geçerli olup şifrenin daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir. Gönderilen şifreyi, 3 kere hatalı girmeniz durumunda şifreniz kilitlenir ve sistemden çıkarılırsınız. Şifre blokenizi kaldırmak için 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerekli işlemi yaptırmanız gerekmektedir.
- Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar ücretlendirilmemektedir.
Katılım Anahtar, bankamız dijital kanallarında güvenlik doğrulaması amacıyla kullanılır.
Katılım Anahtar sadece size özel ve değiştirebileceğiniz bir bilgidir.
01.01.2021 itibarı ile yasal düzenlemeler doğrultusunda Anne Kızlık Soyadı,vb. kimlik bilgileri güvenlik doğrulamalarında artık kullanılmayacaktır.
01.01.2021 itibari ile Internet Şube/Katılım Mobil şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum adımında şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.
Bankamız müşterisi olup Şifre Al uygulamasından ilk defa İnternet Şube / Katılım Mobil şifrenizi belirlemek için kullanabilirsiniz.
Katılım Anahtarı bulunmayan müşterilerimize İnternet Şube / Katılım Mobil ilk giriş sırasında oluşturması istenecektir.
Hem Bireysel hem Kurumsal müşterilerimiz Katılım Anahtar belirlemek zorundadır.
Güvenliğiniz için Katılım Anahtarı banka personeli dahil kimseyle paylaşmayınız.
İnternet Şube / Katılım Mobil uygulamamıza giriş yaparak menü içerisinden yeniden belirleyebilirsiniz.
Katılım Mobil uygulamamızı yükleyerek cihaz tanımı yapmış müşterilerimiz SMS Doğrulama Şifresi yerine Mobil Bildirim teknolojisi ile İnternet Şubesine girebilir, işlem doğrulamalarını bildirim onayı ile kolayca yapabilirler.
Bireysel
İşlem Adı | İşlem Limiti (TL) | Günlük Limit (TL) | Mesai Dışı İşlem Limiti (TL) | Mesai Dışı Günlük Limit (TL) |
Altın Alış | 60.000 | 100.000 | 50.000 | 100.000 |
Altın Satış | 60.000 | 100.000 | 50.000 | 100.000 |
Arbitraj | 60.000 | 100.000 | 50.000 | 100.000 |
Döviz Alış | 60.000 | 100.000 | 50.000 | 100.000 |
Döviz Satış | 60.000 | 100.000 | 50.000 | 100.000 |
Katılma Hesabı Açılış | 5.000.000 | 10.000.000 | ||
Bağış | 100.000 | 500.000 | ||
Fatura Ödeme | 50.000 | 100.000 | ||
Gümrük Vergisi Ödeme | 100.000 | 200.000 | ||
Motorlu Taşıtlar Vergisi | 100.000 | 500.000 | ||
SGK Ödeme | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
Trafik Cezası Ödeme | 100.000 | 500.000 | ||
Vergi Ödeme | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
Hesaba/IBAN EFT | 100.000 | 200.000 | ||
Hesaba/IBAN Havale | 200.000 | 400.000 | ||
Hesap No/IBAN Swift | 75.000 | 100.000 | ||
Hesaplar Arası Havale (Virman) | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
İsme Havale | 200.000 | 400.000 | ||
İsme EFT | 100.000 | 200.000 | ||
Karta EFT | 100.000 | 200.000 | ||
Fon Alış | 2.000.000 | 5.000.000 | ||
Fon Satış | 2.000.000 | 5.000.000 |
Kurumsal
İşlem Adı | İşlem Limiti (TL) | Günlük Limit (TL) | Mesai Dışı İşlem Limiti (TL) | Mesai Dışı Günlük Limit (TL) |
Altın Alış | 120.000 | 200.000 | 100.000 | 200.000 |
Altın Satış | 120.000 | 200.000 | 100.000 | 200.000 |
Arbitraj | 120.000 | 200.000 | 100.000 | 200.000 |
Döviz Alış | 120.000 | 200.000 | 100.000 | 200.000 |
Döviz Satış | 120.000 | 200.000 | 100.000 | 200.000 |
Katılma Hesabı Açılış | 50.000.000 | 100.000.000 | ||
Bağış | 100.000 | 500.000 | ||
Fatura Ödeme | 500.000 | 1.000.000 | ||
Gümrük Vergisi Ödeme | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
Motorlu Taşıtlar Vergisi | 500.000 | 1.000.000 | ||
SGK Ödeme | 5.000.000 | 10.000.000 | ||
Trafik Cezası Ödeme | 100.000 | 500.000 | ||
Vergi Ödeme | 5.000.000 | 10.000.000 | ||
Hesaba/IBAN EFT | 500.000 | 1.000.000 | ||
Hesaba/IBAN Havale | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
Hesap No/IBAN Swift | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
Hesaplar Arası Havale (Virman) | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
İsme Havale | 1.000.000 | 5.000.000 | ||
İsme EFT | 100.000 | 200.000 | ||
Karta EFT | 100.000 | 200.000 | ||
Fon Alış | 10.000.000 | 50.000.000 | ||
Fon Satış | 10.000.000 | 50.000.000 |
İşlem ücretleri hakkında detaylı bilgiyi, Ürün ve Hizmet Ücretleri sayfamızdan öğrenebilirsiniz.
Ziraat Katılım Bankası şubesine giderek kapatılması için başvurabilir ya da Katılım Mobil / İnternet şubesinden kapatabilirsiniz.
Katılım Mobil aracılığıyla gerçekleşen işlemler, gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır. Düzeltme işlemi için size en yakın Şubemiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Hesabınızın bağlı olduğu Şubeden, Telefon Bankacılığı veya İnternet Şubesi üzerinden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankaya EFT’nizi sorgulatabilirsiniz.
IBAN/Hesap numarası ya da alıcı adını hatalı yazdıysanız, lütfen hesabınızın bağlı bulunduğu Şube ile görüşüp Şubenizin Haber Genel (HBR-GENEL) mesajı göndermesini isteyiniz. Gönderilen mesaj ile, yapılan EFT’nin geri çekilmesi ya da iptal edilmesi sağlanır.
İlgili tarihte hesabınızda yeterli miktarda para yok ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.