Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi ile bankacılık işlemleri çok kolay.

0 850 220 50 00 Ziraat Katılım Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. 

Müşteri İletişim Merkezinden Yapılabilen İşlemler

Banka Kartı Şifre Verme
İnternet Bankacılığı & Mobil Uygulama Şifre İşlemleri
Güvenlik İşlemleri
Bloke Koyma/Kaldırma
Sim Bloke Kaldırma
Güvenlik Kısıtı Güncelleme

Güvenlik

Kişisel güvenlik ve gizlilik seviyenizi en yüksekte tutabilmek adına, siz değerli müşterilerimizin de bazı hususlara dikkat etmesi gerekliliğini hatırlatmak isteriz.

  • Sizi arayan ve kendilerini avukat, polis, savcı, bankacı, sigortacı gibi tanıtan, dolandırıcılar olabilir. Kartınızın üzerinde yazan herhangi bir bilgiyi, kartınızın şifresini, Katılım Mobil veya İnternet Şube şifrenizi size soran, tuşlamanızı isteyen, şahıslara inanmayın görüşmeyi sonlandırın.

  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun.

  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin.

Sıkça Sorulan Sorular

Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 0850 220 50 00’ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Kişisel bilgilerinizi güncellemek için size en yakın Şubemize başvurmanız gerekmektedir.

0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

1-    Müşteri İletişim Merkezi kanalımızdan hizmet alabilmek için sesli yanıtlama sistemi üzerinden güvenlik doğrulama adımlarını tamamlamanız gerekmektedir. Güvenliğiniz, yapmak istediğiniz işlem türüne göre belirlenmiş farklı güvenlik adımları ile sağlanmaktadır.

  • Finansal olmayan işlemleriniz için ilk olarak “Kart Şifresi” ya da "Katılım Anahtar Şifresi" güvenlik doğrulamalarından birini gerçekleştirmeniz, ikinci olarak da bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan anlık bildirime onay vermeniz ya da sms şifreyi tuşlamanız gerekecektir. 
  • Finansal olan veya finansal risk içeren işlemlerinizde ise "İnternet ve Mobil Bankacılık Şifresi” ya da "Katılım Anahtar Şifresini" sesli yanıtlama sisteminde tuşlamanızın ardından bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gönderilecek olan bildirime onay vermeniz ya da sms şifreyi tuşlamanız gerekecektir.

2-    Kayıp, çalıntı ve şüpheli işlem durumlarında Müşteri İletişim Merkezi’ne güvenlik doğrulama adımları uygulanmadan hızlıca ulaşılabilmektedir.
3-    Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmeleriniz güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmaktadır. İşlem kayıtlarınız müşteri gizliliğinin korunması kapsamında güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
 

Canlı Cevap

Anında Ulaş

Katılım Mobil uygulamamıza kullanıcı girişi yaparak Canlı Cevap kanalı ile müşteri temsilcimize 7/24 ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcimizden yazılı olarak ürün ve hizmetlerimiz hakkında bilgi alabilir,  kayıp/çalıntı kart bildiriminizi iletebilirsiniz.