Müşteri Memnuniyet Merkezi

Müşteri Memnuniyet Merkezi

Müşterilerimizi, Bankamızın vazgeçilmez bir parçası olarak en iyi şekilde ağırlamak, beklenti ve ihtiyaçlarına hızlı, doğru ve kaliteli çözümler sunmak önceliğimizdir.

Bankamızla ilgili her türlü bildiriminizi önemsiyor, size en iyi hizmeti verebilmek için bildirimlerinizin bize yol göstereceğine inanıyoruz.

Herhangi bir kanaldan ilettiğiniz bildirimleriniz, banka sistemine kaydedilmektedir. Bankamıza iletilen her bildirimin kayıt ve işleme alındığına dair müşterilerimize SMS/e-posta yoluyla bilgilendirme yapılmaktadır.

Kayıt altına alınan bildirimleriniz, bildirimlerin yönetilmesi ve çözümlenmesinden sorumlu Müşteri Memnuniyet Merkezi ekiplerimizce büyük bir titizlik ve özenle işleme alınarak incelenmektedir.

Sonuçlandırılan bildirimler için müşterilerimizin tercih ettikleri iletişim kanalına göre (SMS/e-posta/telefon/yazılı) geri bildirimde bulunulmaktadır.

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız Bankamız Misyonu, Vizyonu ve İş Kültürü Prensipleri doğrultusunda hazırlanmıştır.  Yüksek müşteri memnuniyeti için politikamızın her maddesini temel aldığımız değerler olarak görmekte ve uygulamaktayız.

  • Tüm çalışanlarımızla, kalıcı memnuniyetinizi sağlamak için, hiçbir farklılık gözetmeden hizmetinizdeyiz ve koşulsuz müşteri memnuniyeti için her daim yanınızdayız.
  • Bize dilediğiniz tüm kanallarımızdan ulaşabilirsiniz. Siz değerli müşterilerimize ilgi ve saygı gösterir, öneri, talep, teşekkür, itiraz ve şikâyetlerinize her zaman çözüm için destek veririz.
  • “Paylaştıkça daha fazlası” anlayışıyla müşterilerimizin sesine tüm kanallarımızdan cevap verir ve herhangi bir ücret talep etmeyiz.
  • Dürüstlük ve doğruluk ilkemizle Bankamıza ileteceğiniz her türlü bildirimi titizlikle inceleriz.
  • Müşterilerimizi merkeze alan iş disiplinimiz gereği, sizden gelen bildirimleri aynı gün inceler ve en geç iki iş günü içerisinde geri dönüş yaparız.
  • Yenilikçi bankacılık anlayışımızla ürün ve hizmet kalitemizi her zaman daha iyiye taşımak için her türlü öneri ve düşüncelerinizi değerlendiririz.
  • Tüm işlemlerimizde hesap ve bilgi güvenliğinizi esas alır ve müşteri sırrı ilkesi kapsamında, tüm bilgilerinizi her koşulda gizli tutarız.
  • Talep, teşekkür, itiraz ve şikâyetlerinizi WEB sitemiz, İnternet Şubesi ve Katılım Mobil uygulamasında bulunan iletişim formlarından bize ulaştırabilir, Müşteri İletişim Merkezimizin 0850 220 50 00 numaralı telefonundan müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla paylaşabilir, musteri.memnuniyeti@ziraatkatilim.com.tr mail adresimizden de iletebilirsiniz.