İnternet Şubesi Şubelerimiz Online Branch Contact Information فرع البنك على الانترنت أقرب فرع

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

 

Ziraat Katılım Bankası, müşteri odaklı çalışma prensibiyle tüm müşterilerilerine kusursuz hizmet sunmayı ilke edinmiştir.
Müşterilerimizi, Bankamızın vazgeçilmez bir parçası olarak en iyi şekilde ağırlamak, beklenti ve ihtiyaçlarına hızlı, doğru ve kaliteli çözümler sunmak önceliğimizdir.

Değerlerimiz ve iş kültürümüzle Bankamız vizyon ve misyonunu benimseyerek:

  • Tüm çalışanlarımızla, kalıcı memnuniyetinizi sağlamak için, hiçbir farklılık gözetmeden hizmetinizdeyiz ve koşulsuz müşteri memnuniyeti için her daim yanınızdayız.
  • Bize dilediğiniz tüm kanallarımızdan ulaşabilirsiniz. Siz değerli müşterilerimize ilgi ve saygı gösterir, öneri, talep, teşekkür, itiraz ve şikâyetlerinize her zaman çözüm için destek veririz.
  • “Paylaştıkça daha fazlası” anlayışıyla müşterilerimizin sesine tüm kanallarımızdan cevap verir ve herhangi bir ücret talep etmeyiz.
  • Dürüstlük ve doğruluk ilkemizle Bankamıza ileteceğiniz her türlü bildirimi titizlikle inceleriz.
  • Müşterilerimizi merkeze alan iş disiplinimiz gereği, sizden gelen bildirimleri aynı gün inceler ve en geç iki iş günü içerisinde geri dönüş yaparız.
  • Yenilikçi bankacılık anlayışımızla ürün ve hizmet kalitemizi her zaman daha iyiye taşımak için her türlü öneri ve düşüncelerinizi değerlendiririz.
  • Tüm işlemlerimizde hesap ve bilgi güvenliğinizi esas alır ve müşteri sırrı ilkesi kapsamında, tüm bilgilerinizi her koşulda gizli tutarız.
  • Herhangi bir öneri, talep, teşekkür, itiraz ve şikâyetlerinizi web sitemiz, İnternet ve Mobil Şubelerimizde bulunan iletişim formlarından bize ulaştırabilir, Müşteri İletişim Merkezimizin 0850 220 50 00 numaralı telefonundan müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla paylaşabilir ayrıca musteri.memnuniyeti@ziraatkatilim.com.tr mail adresimizden de iletebilirsiniz.