İnternet Şubesi Şubelerimiz Online Branch Contact Information فرع البنك على الانترنت أقرب فرع

Mobil Bankacılık

 

​Genel

 

Ziraat Katılım Mobil Şubesine hangi adreslerden ulaşabilirim?

App Store arama menüsünde Katılım Mobil yazarak, Web sitemizde bulunan QR kodu okutarak veya cep telefonu numaranızı Web sitemizde bulunan formu doldurarak ulaşabilirsiniz.

 

Mevcut ürün ve hesaplarım Mobil Şubede otomatik tanımlanır mı?

Ürün ve hesaplarınızı, hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası şubesinden tanımlatmanız gerekmektedir.

 

Mobil uygulamayı indirirken alınan izinler nelerdir?

Katılım Mobil uygulamasında sadece telefonunuzda konum izni istenmektedir.

Katılım Mobil 1.1 Versiyon ve üzeri uygulamamız için Android cihazlarında SMS izni de istenmektedir.

 

Mobil uygulamayı yurtdışında da kullanabilir miyim?

Katılım Mobil uygulamasını dünyanın her yerinde internet erişimi olan alanlarda kullanabilirsiniz.

 

Mobil uygulama hangi işletim sistemlerini desteklemektedir?

iOS 8.4 ve üzeri işletim sistemine sahip cihazlar desteklenmektedir.

Katılım Mobil 1.1 versiyonunu yükleyen kullanıcılar uygulamamızı iOS 9.0 ve üzeri işletim sistemine sahip cihazlarda kullanabilmektedir.

 

Mobil uygulama hangi dilleri desteklemektedir?

Katılım Mobil uygulamamız Türkçe ve İngilizce dillerini desteklemektedir.

Başvuru İşlemleri

 

Mobil Şube’ye nasıl başvurabilirim?

Hesabınızın bulunduğu bir Şubemizden başvurabilirsiniz.

Şube aracılığı ile yapacağınız başvuru işlemlerinde, başvuru tamamlandıktan sonra Şubemizden müşteri numaranız teslim edilecektir. Başvurunuz onaylandıktan sonra İnternet Şubesi şifreniz, cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir. İnternet Şube şifreniz ile Katılım Mobil uygulamamıza giriş yapabilirsiniz.

Şifre

 

Mobil Şube şifremi unuttum veya şifrem bloke oldu, ne yapabilirim?

Katılım Mobil giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız, giriş sayfamızdaki Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler. 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak da yeni şifre oluşturabilirsiniz.

Güvenlik

 

Mobil Şube güvenliğim için nelere dikkat etmeliyim?

  • İnternet kullanımı sırasında olası güvenlik açıklarının tespiti ve giderilmesinin yanında olabilecek saldırılara karşı korunabilmeniz için bir anti-virüs programı, bir casus tarayıcı program (anti spyware – anti malware) ve bir güvenlik duvarı yazılımı (Firewall) kullanmanız çok önemlidir. Bazı güvenlik yazılımları, bu üç özelliği birden bünyesinde barındırır. Casus tarayıcı programlar, internet kullanım bilgilerinizi toplamaya çalışan casus yazılımlara karşı bilgisayarınızı korurken güvenlik duvarı yazılımları, cep telefonunuzdaki programlarının bilginiz dışında internete bağlanmasına engel olur.
  • Anti-virüs yazılımınızın veri tabanını güncel tutunuz. Cep telefonunuzda periyodik olarak virüs taraması yapınız.
  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizi; telefon ya da e-posta ile talep eden kişilerle paylaşmayınız.
  • İşlemlerinizi tamamlayınca, Katılım Mobilden çıkış için mutlaka “Güvenli Çıkış” butonunu kullanınız.
  • Tanıdığınız kişiler olduğu durumlarda dahi, e-posta ve mesajlaşma programları kanalıyla gelen veya yukarıda bulunan bir linki tıklayarak Katılım Mobile erişmeyi denemeyiniz.
  • Müşteri numaranız ve şifrenizi; aynı yerde saklamayınız, not etmeyiniz ve hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
  • Banka ve Müşteri İletişim Merkezi çalışanlarımız dahil olmak üzere şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Şifrenizin, kolay tahmin edilebilir (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb) olmamasına özen gösteriniz.
  • Bilmediğiniz kişilerden iletilen e-postalar yoluyla gelen ekli dosyaları açmayınız.
  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
  • Ziraat Katılım Bankası, e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Şifrenizi, belirli aralıklarla değiştiriniz.
  • E-posta gibi internet hizmetlerine erişim detaylarınızı gizli tutunuz.
  • Cep telefonunuzun çalınması veya başkalarının eline geçmesi durumunda, telefonunuzu başkaları tarafından kullanılmaması için cep telefonunuzda açılış şifresi kullanmanız son derece önemlidir. Böylece bilginiz dışında, 3. şahıslar cep telefonunuzdaki uygulamaları kullanamayacaklardır.
  • Telefonunuzun kilitlenme ya da tuş kilidi özelliğini aktif hale getiriniz. Kilidin açılması için varsa şifre özelliğini devreye sokunuz. Bu uygulamalar güvenliğinizi sağlayarak sizden başkasının telefonunuzu kullanmasını engeller.
  • Güvenliğiniz için mobil uygulamaları sadece güvendiğiniz kaynaklardan indiriniz.
  • Katılım Mobil uygulamasını kullandığınız sırada cep telefonunuzda bluetooth kapalı olmalıdır. Bluetooth uygulamasının kapalı olması, Katılım Mobil uygulamasını kullanırken daha güvenli işlem yapmanızı sağlayacaktır. Bluetooth üzerinden gelen, kaynağını ve güvenilirliğini bilmediğiniz dosyaları kabul etmeyiniz.
 

Ziraat Katılım Bankası güvenliğim için ne yapıyor?

  • Katılım Mobilden faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız, şifreniz ve SMS doğrulama şifreniz ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.
  • Ayrıca Katılım Mobili kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında Katılım Mobil kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.
  • Katılım Mobil oturumunuz esnasında size verilen sürede işlem yapmadığınız takdirde bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Size verilen süre içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.
 

Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

  • Müşterilerimiz; cep telefonu bilgilerini, kendi güvenlikleri için sadece Şubelerimizden tanımlatabilmekte veya güncellenebilmektedir.
  • Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde en kısa sürede Şubenize uğrayarak cep telefonu numaranızı güncellemeniz gerekecektir.
 

SMS doğrulaması nedir?

  • SMS Doğrulama uygulaması; müşterilerimizin mobil üzerinden yaptıkları işlemler sırasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla alınmış bir güvenlik önlemidir.
  • SMS tanımlama işlemini yaptıktan sonra, belirlenen limitler üzerinde yapılan işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre, 3 dakika süre ile geçerli olup şifrenin daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir. Gönderilen şifreyi, 3 kere hatalı girmeniz durumunda şifreniz kilitlenir ve sistemden çıkarılırsınız. Şifre blokenizi kaldırmak için 0850 220 5000 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak gerekli işlemi yaptırmanız gerekmektedir.
  • Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar ücretlendirilmemektedir.

İşlemler

 

Mobil Şube’den hangi işlemleri yapabilirim?

  • Anında Hesap Aç
  • En Yakın Şube
  • Finansal Veriler
  • Hesaplama Araçları ( Kar Payı Hesaplama )
  • İletişim Merkezi
  • Sosyal Medya
  • Hesap Listesi
  • Hesap Bilgileri (Özeti)
  • Cari Hesap Açma
  • Cari Hesap Kapama
  • Katılma Hesabı Açma
  • Hesap Hareketleri
  • Varlıklarım
  • Nakit Akışım (Yakın Ödemelerim)
  • Hesaplar Arası Havale (Virman)
  • Hesaba Havale (Diğer Kişiye)
  • IBAN ile Havale
  • İsme Havale
  • Kayıtlı Havale Listesi
  • Hesaba EFT
  • IBAN ile EFT
  • İsme EFT
  • Kredi Kartına EFT
  • Kayıtlı EFT Listesi
  • Kayıt Girişi
  • Kayıt Düzenleme
  • Emirlerim
  • Emir Güncelleme ( Ödeme Emri )
  • Döviz Alış
  • Döviz Satış
  • Döviz Fiyat İzleme
  • Altın Alış
  • Altın Satış
  • Altın Fiyat İzleme
  • Fatura İşlemleri
  • Otomatik Ödeme İşlemleri
  • Motorlu Taşıtlar Vergisi ve Trafik Cezası Ödeme İşlemleri
  • Şifremi Unuttum
  • Güvenlik Ayarları
  • Oturum Süresi Yönetimi
  • Şifre Değişikliği
 

Mobil şube işlem limitleri nelerdir?

​​İşlem Adı
Tek Seferde
Günlük
Virman (TL)
50.000
100.000
Havale (TL)
50.000
75.000
Hesaba EFT (TL)
50.000
75.000
Kredi Kartına EFT (TL)
50.000
50.000
 

Mobil Şube’den yaptığım işlemler için ücret öder miyim?

İşlem ücretleri hakkında detaylı bilgiyi, Ürün ve Hizmet Ücretleri sayfamızdan öğrenebilirsiniz.

 

Mobil Şube’den açtığım hesabı kapatmak istiyorum, ne yapmam gerekir?

Hesabınızın bulunduğu Ziraat Katılım Bankası Şubesine giderek kapatılması için başvurabilirsiniz.

 

Mobil Şube’den yaptığım havale veya EFT’yi iptal edebilir miyim?

Katılım Mobil aracılığıyla gerçekleşen işlemler, gerçek zamanlı (çevrimiçi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır. Düzeltme işlemi için size en yakın Şubemiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

 

Yaptığım EFT hesabımdan düştü ancak karşı bankaya ulaşmadı. Ne yapmayalım?

Hesabınızın bağlı olduğu Şubeden, Telefon Bankacılığı veya İnternet Şubesi üzerinden EFT sorgu numarasını alarak karşı bankaya EFT’nizi sorgulatabilirsiniz.

IBAN/Hesap numarası ya da alıcı adını hatalı yazdıysanız, lütfen hesabınızın bağlı bulunduğu Şube ile görüşüp Şubenizin Haber Genel (HBR-GENEL) mesajı göndermesini isteyiniz. Gönderilen mesaj ile, yapılan EFT’nin geri çekilmesi ya da iptal edilmesi sağlanır.

 

İleri tarihli para transferleri ile düzenli ve otomatik ödeme talimatlarımda, işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabımda yeterli para yoksa ne olur?

İlgili tarihte hesabınızda yeterli miktarda para yok ise işleminiz gerçekleşmeyecektir.

​​